Friday, March 18, 2011

Vad satte de i mina franskisar?

I dag var jag till Sello med mina kompisar
(sello = ett köpcentrum)
när vi åt tror jag de hade satte något i mina franskisar eller limsa
för jag berättade en av min största hemligheter 
som igen visste om!!!

men anntar att det måste ändo komma ut någon gång så bätre
nu en aldrig ;)

ps. kolla vad jag hittade
Volume Million Lashes!!!!!!!
har sökt den över allt och hittade den änntligen :D:D:D:D:D

de som var med mig kan intyga om att jag var glad ;)

ps2: min kompis som var med psykade mig och
lyssnar nu på en bra sång

passar till min hemlighet jag berättade när jag åt

3 comments:

  1. WE DID NOT PUT ANYTHING IN YOUR FOOD!!!!!! AND AVRIL LAVIGNE REALLY IS THE BEST!!! O NI SKA LYSSNA PÅ ALLA ANDRA LÅTAR PÅ HENNES NYA ALBUM!!!!

    ReplyDelete
  2. Nice jag tycker också om att fara till Sello :D

    /Janne

    ReplyDelete
  3. BTW Kolla min blogg jag började skriva en historia tack vare dig :D

    http://jaaannneee-jooonasss.blogspot.com/

    /Janne

    ReplyDelete