Monday, March 14, 2011

svar på frågorna

Har inte svarat tidigare för väntade på flera svar men det kom inga flera om
ni vill fråga mig något kan ni ennu fråga: fråga vad ni vill här

men här kommer svaren till er:
Mariah - www.cheeese.blogg.se

Vilken är din favoritlåt?
Just nu lyssnar jag på ganska mycket sårliga sånger, kanse för jag kommer flytta och kommer sakna de här i finland. men min favorit sång är nog hm.... listen to youre heart - DHT eller Tears in heaven - Eric Clapton han skrev den skrev den till sin son som dog ;( ( ps. det är inte han som sjunger i den länken det är Declan)

Vilket möster är finast? 
Svår fråga kanske rutigt men är inte helt säker. Det beror också i vilket samhang.

Vem är din förebild?
 ALLA!! för man vill ju alltid bli som andra ;) men jag vet vad du mena liksom någon speciel.
hmm måste fundera igen X) just nu (som jag kommer på) har jag ingen, för jag vill liksom bli som alla andra.

Vilket slags smycke använder du oftast?
Nå jag har hela tiden örhängen (tom. när jag sover, vet man ska inte men jag gör det) men sedan halsband ringar armband

Hur ser dina naglar ut nu?
Nå just nu har jag bara mitt nagellack från H&M - Get a rose 4 me
men gillar inte färgen så jag kommer måla om dem kanse till någon turkos blå färg <3

hoppas du blev glad att jag entligen svarade

No comments:

Post a Comment