Wednesday, March 16, 2011

Del 2 svar på frågor

Trodde inte jag skulle få så många frågor men det är väll bara att börja svara
ps. om det ennu finns något ni vill fråga kan ni fråga här
Svar till anonym:
Hobby? 
Tja inte just så du tänker liksom någon sport men annors är det min kära blogg och mina hundar <3
Tänker du någon flytta (till ett annat land)? 
aa faktiskt så tidigt som denna sommar kommer jag flytta till sverige kommer sakna alla här i finland både vänner och släkt <3<3<3
Är du på något forum?
Jo. Faktiskt kanske ett av de bästa enligt mig. Men man måste vara medlem i klubben för att kunna vara på forumet
länkar:
hemsida till klubben
till forumet
bli medlem i klubben
det är en svensk bok klubb för tjejer.
spelar du någo spel?
JO!! ett av de bästa jag någon sin har spelat nämligen det kända spelet POKÉMON!!
spelar den nya versionen Black.

kan du något annat språk en svenska?
Jag kan Svenska, Engelska och Finska. eller lite finska är i skolan i nybörjare klassen eller vad man ska kalla den
När du är på datorn vad gör du mest?
kollar på olika bloggar, lyssnar på musik och är på forumet
Favorit bloggar?
http://plingtjingeling.blogspot.com/
http://snusmumrik-bok.blogspot.com/
http://adayinthelifeofdollface.blogspot.com/
Favorit godis?
Länge sedan jag åt godis men tror det är twist <3
favorit nagellack?
märke eller färg? men det är märket H&M och från H&M Enwy me
kollar du på anime? vilken är din favorit då?
aa jag kollar på anime. kollar nu på Shuffle men min favorit är Vampire knight
har du något tips åt nybörjare som börjar lacka sina naglar?
Kanse att ta det lungt börja med några få färger och ta din tid när du lackar

Svar till Janne

Läser du någo tidningar, vilka ??
ne jag läser igen
Tycker du om att rita ??
Jag jag älskar att rita






Vilket är ditt favorit klädes plagg ??
Shorts och en lång shjorta
Favorit djur ??
HUND
Favorit färg ??

Rosa
Vad har du på dig idag ??
svart shorts, shjorta och leggings
Ler du tillräckligt varje dag ??
Ja jag tror det ;)

hoppas ni fick svar

2 comments: