Thursday, March 17, 2011

Spara på naturen

Detta inlägg är mest tänkt till 
att man ska tänka på att spara på naturen
det finns inte så mycket kvar av den 
och snart ingen alls

det en person kan göra kanske inte värkar som mycket
men tänk om alla skulle tänker så?
Därför är här några tips vad du kan göra

  • Kasta rosk i roskissen en del saker tar flera år att förmultna
  • åk hellre buss en bil. för då åker en bil mindre på vägarna
  • stäng av kranen när du inte behöver mera vatten 
Nu för att visa att jag bryr mig om naturen kommer jag sätta på alla min 
bilder en av dessa 3 symboler
för att börja denna ''kampanj'' kommer
jag sätta en bild på mig
lite ändrad (förstås)

1 comment:

  1. Det är sannt, man borde faktist tänka på naturen mera.
    Tummen upp för naturen :D

    /Janne

    ReplyDelete