Tuesday, November 30, 2010

en bok kalender

Hej
Här för någon dag sedan pratade jag med sofia om calendrar
att jag kan inte leva utan en godis kalender 
och att hon tänker gå för den fina pappers kalendern

men vi talade också om hurdana nya calendrar man kan ha
en var en bok kalender!

jag tyckte det lätt som en jätte bra ide och gjorde en till henne

den har 2 böker i sig och går från 1-25 december :D
ett kapitel per dag ;)

den har böcker som är skrivna av Tera Lynn Childs
det är en bok serie vet inte om det finns flera en 2
men detta är de jag har men har inte läst dem så jag ''ger'' 
dem till sofia

men bökerna jag ger heter:

del 1 heter Gudarnas ö
del 2 heter Den Gudomliga Prövningen

En sak jag inte tycker om är framsidan på del 1 är hon tecknad 
och är blond
på den andra är hon en mäniska ( inte teknad )
och en bruett

men så här ser paketet ut:
vad tycker ni är det en bra ide?


No comments:

Post a Comment