Wednesday, December 1, 2010

coco smycken

hej

som en del av er vet finns det en butik som heter cocoo.se

dom säljer allt från batman ringar till cupcake halsband.

det finns något för alla smaker

här är några av min favorit smycken :D

  Den första är en pac-man dubbel ring
jag älskar pac-man så vad är bätre en en pac-man ring
artikel nummer 45737
 den andra är ett ljus blått armband där det står
je t'aime som betyder jag älskar dig
passar bra för mig nu <3
artikel nummer 23780
 den tredje och näst sista är en kamera 
jag älskar hur man kan ha den till vilka kläder som hälst
den är nikon kamera
artikel nummer: 13449
och sen den sista
en svart jompa sko
samma som kaeran så kan man 
ha dom här till nästa vilka kläder som hälst
artikel nummer 13165

om du vill köpa smycken gå in på www.cocoo.se
från och med NU fram till den 24 December 2010 kan ni shoppa
loss på cocoo.se
med 15% rabatt när du anger rabattkoden: bloggspeial

om ni läste tidigare här vet ni att jag kanse får coco 
smycken till födelse present :D

jag är så lycklig 

puss och kram från lilla mig :)



www.cocoo.se

No comments:

Post a Comment