Sunday, November 28, 2010

1 advent :D

I dag är det första advent!!!

det var så roligt för vi åt kaka

en sak ville jag också säja nu på ny år kommer jag inte blogga för jag kommer fara till sverige och fira nyår med min pappa som bor i sverige ( men sen när jag kommer hem igen bloggar jag som vanligt ). på Julen kommer jag försöka blogga så mycket som möjligt men de flesta är ju säkert inte på datorn på julen så ;) och min pappa kommer hem då

jag bjuder på ett litet ljus som jag fick på mitt födelsekalas av en kompis :D
ps. fick tändstickor som var ljuvliga :) ( alltså förpackningen )
hoppas ni har en skön första advent! <3

ps. tycker ni mera om när texten är i mitten eller på sidan?

3 comments:

  1. Mitten tycker jag ser vackert ut, speciellt eftersom du inte skriver överdrivet långa texter :)

    ReplyDelete
  2. hehe ;)
    mm jag tycker också det ser snyggare ut så här

    ReplyDelete