Saturday, November 27, 2010

herre gud ;)

åh gud vad jag längtar till en bok jag har lånat reserverat från biblioteket kommer :)
det är en del 2 av en serie som handlar om en slav flicka som i första boken får veta att hon heter ping av draken Danze ( tror han heter så ) de måste ta en sten till havet. men efter som stenen och drakar är så värdefulla måste de ta det försiktigt :D
jag rekommenderar boken till sådana som gillar äventyrs och spännande böcker
den här serien är en serie på 3 böcker tror jag
bild på del 1
den heter Drakväktarn

















bok nummer 2 i serien
den heter Purpurdraken ( detta är boken jag väntar på :D )


















Och den tredje boken ( och jag tror detta är den sista :( )
Den heter Drakmåne


















Åh jag längtar så mycket tills den kommer ;)
men som sakt jag rekomenderar den till dig som älskar spännande böcker.

2 comments:

  1. Jag har läst den första boken i serien och tyckte, precis som du, om den. Läste den dock innan jag började blogga, så någon recension på den existerar tyvärr inte...

    ReplyDelete
  2. mm men kommer läsa del 2 till moddan :D
    och del 3 till nästa i moddan som skall vara äventyrs och spännande bok vilket den är :D

    ReplyDelete