Monday, November 29, 2010

dubbel glädje + en stor till :D

i dag hände 2 saker som gjorde att
det blev dubbel glädje dag :D
jag fick nämligen en haribo kalender
mums ;)

det andra är boken som jag reserverat från 

men här är del 2 :D

längtar till att bara få börja läsa :D

den stora + var att om 6 dagar fyller jag år!!!
tänk det är inte ens en vecka!!!!
jag vet att jag i alla fall får cocoo smycken ( hörde min mamma 
tala med min pappa som bor i sverige via skype)
eller de tala om södermalm där butiken finns :D

en annan sak jag tror jag får är nagel dekorationer från melba
hörde min mamma fråga min pappa om han beställt  något
tror i alla fall det är det :D

men en sista sak jag tog sofias tipps och kommer skriva i mitten NU
 nu skall jag gå och äta pesoto pasta
ha det bra ;)

2 comments: