Wednesday, December 5, 2012

Sweet 16

Den 5 december är min favorit dag av hela året! Den dag för 16 år sedan föddes jag :)

Här är dem grejerna jag har fått nu :)
Den högst upp är egentligen inget speciellt men min kompis träffade foki(www.fokis.se) för typ två veckor sedan på attitued mässan. Hon visste hur mycket jag ville med men att jag inte kunde :)
Så hon tog en autograf av henne :) so happy

Sen är det ett present kort från fokiwa av mina föreldrar på hime cardigan
Dem två nästa sen är godis av mina föreldrar och näst sista en kok bok av vinnarn av hela Sverige bakar, Christina gyllner.

Sen fick jag ett manikyr set av min syster :) jag har inte fått något av mina bröder eller resten av min släkt men frångå lördagen eller söndagen :)

2 comments:

  1. Var gärna med i dagens grymma tävling! :D
    http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

    ReplyDelete