Saturday, December 1, 2012

Bye Bye Olivia

En i mitt fotbolls lag ska sluta så vi bestämde oss för att ge henne en avslednings "fest". Jag och tre andra +Olivia då gick först och bowlla. Sen när vi hade bowllat tog vi oss till pizza hat på Hötorget.

Där vi beställde 1 dubbel pizza och 2 singel. Dem hade ingen dubbel form så vi fick en familj. I min singel pizza hittade jg ett hår strå så vi fick en familj pizza... Så vi åt 2 familj pizzor och 1 1/2 enkel pizzor :p så vi blev lite mätta xD

Men när vi kom ut från pizza hat så såg vi det vi alltid drömt om! En butik fylld med godis!!!! Butiken heter caramella och stod mitt emot pizza hat! Jg köpte en liten påse godis. Men mins ultra negs gulliga kompisar köpte en ENORM klubba åt mig! Kommet inte kunna äta den xD

Men sen tog jag mig hem till Wilma, två hade cup imorgon och skulle stiga upp typ 5/6 och Olivia skulle stiga upp 8 så jag och Wilma sov :)

No comments:

Post a Comment