Monday, July 23, 2012

Hehe

Har inte kunnat och orkat blogga nu på sistonet
À) det är sommarlov så ligger bara ute i hängmattan (=inomhus i sängen) och solar (=lampan på). Som sagt gör inget spännande
B) just nu är mina bröder i Sverige så hinner inte blogga
C) I'm just lazy

Höll på att fortsätta på engelska xD men för någon tid sen (tror jag) någon frågade mig (antagligen var det ingen bara jag som inbillar mig att jag har vänner...) hur många iPhone skal jag har bilden är ju ovanför så där ser nu dem.
Rosa (teddybjörnen och tårtan) ------> cocoo.se
Rävsaken ------> Hötorget
Blåa ------> punkt stop (?)
Vits robot saken ------> Telia (eller vita plast skalet är därifrån håller på att dekorera det :P kommer aldrig bli klart xD

Bilden med människor är mina bröder och min syster

No comments:

Post a Comment