Tuesday, July 3, 2012

Danmark here i come

Ska till Danmark på måndagen och kommer vara där till den 14. Ingen familj med ^.^ första gången jag åker utomlands utan min familj :) men där kommer vara andra vuxna ofc :) ska på en fotbolls cup som heter cup no.1.

As taggad inför det :D där kommer vara lag från 26 olika länder!!!!! Bland annat Sverige, Finland, USA och FIlippierna :) awsome :P
I den gruppen, G15, jag spelar i finns det A och B grupper. Det har inget med att göra hur bra man är något sådant :P vi spelar i B och där är lag från Norge, Danmark och USA. I À är det ett från Finland (kommer inte ihåg dem andra :P) laget tipsu (tror jag det var) vill så hjärna möta dem :D minen ^.^ jag tror mitt lag är det ända från Sverige men kan hända att där var något annat men att jag trodde det var norskt eller danskt :P


Any way jag kommer inte vara inne så mycket eftersom jag kommer stänga av min mobils internet, annors blir min räkning dyr, om det finns internet där vi kommer vara kanske jag kommer komma in då och då :) men bara så ni vet varför jag inte kommer vara inne :P

Bloggandet kommer alltså inte vara bra inte för den varit det på sistone heller :P ska på söndag/ lördag laga min naglar för cupen fk-Bromma naglar ^.^

No comments:

Post a Comment