Tuesday, December 27, 2011

Tack anony

Läste just din kommentar som du hade skrivit och i min ensamhet fick det ett litet ljus att tända sig :) men alla sorger har ett slut it might be stormy now but it can't rain forever!! Julen gick bra och dåligt här! Fick av mina föredrar denna iPhone, av min mormor och morfar en burk som det stod god jul på, godis och Kalle anka poketen semester, av farfar och farmor finska flaggar som vi alltid hänger i deras julgran och en resa fram och tillbaka till Finland :) av min morbror fick jag två nomination bitar en finsk flagga och ett peace märke!! Av min storebror fick jag hembakat julgodis. Jag spenderade julen med min familj och släkten det var det bra! det dåliga var att jag blev i misstag biten av vår hund på julen. Long story men hade i 2 dagar ungefär ont i hela armen nu kan jag använda den helt bra får bara inte anstränga den för mycket :) Har varit till sf bokhandel i gammla stan mycket på sistonet har nu manga böckerna: one pice 3-5 yu-gi-oh 8-10 blue exorcist 1-5 Vampire knight 1-4 My boyfriend is à Vampire 1-2 ( det är en bok men ett är två böcker i den om ni fattar) the Betreyer knows My namne 1-2 ska börja samla på black bird också :)

No comments:

Post a Comment