Saturday, December 10, 2011

Plugga

Suck måste plugga till fysik provet dom är på fredagen måste också repetera sångerna för lucian. Jo jag är med i kören fast jag inte kan sjunga :) funderA om jag borde göra då att varje söndag kväll skriver jag ett inlägg om veckan. Nå på måndagen fyllde jag 15 och fick en iPhone <3 fick även vänta detta har jag ju berättat hm... För pengarna jag fick köpte jag 4 manga böcker blue exorist. På tisdagen var mina träningar inställda ( skulle ändå inte fara mycket skol arbete) och sedan var det ju också Finlands nationaldag :) även tror jag sista dagen min spotify fungerade. För jag har inte premium. På onsdagen tror jag inte något hände pluggade som alltid. På torsdagen fick jag ser vårt hus som vi kommer flytta in i Nästa år. Och det var sjukt fint. På torsdagen skulle jag lämna in min stickning, en hem kunskaps text och så hade jag matte prov. På fredagen fyllde min syster år jag lämnade in so text och älskade ( för en gångs skull) idrotts lektionen :) orkar inte berätta. Idag har jag bara pluggat och i morgon ska jag på hundutsyällning + träningar för jag är orolig vad en i vårt lag kommer göra mot mig:/

No comments:

Post a Comment