Tuesday, March 19, 2013

Senaste tiden

För två veckor sedan (?) så va jag till vällingby city och träffade YOHIO, state of drama, JENZiiH (basist i SEREMEDY och han fixar YOHIOS hår), rin (YOHIOs makeup artist) och adrian från DESAIHA. :) hela den veckan hade varit ganska dålig och hade haft ganska stressigt så det här var ett bra sätt att avsluta en dålig vecka ^.^ på lördagen förra veckan såg jag också seike (sångarn i SEREMEDY) i vällingby ^.^ han dömde en tävling där :) han kommer kanske vara där igen i fortsättningen av tävlingen ^.^

Men bortsätt från det har jag fortsatt att utveckla min stil ^.^ köpte min första klänning på lördagen ^.^ och har börja använda mera accessoarer och stenar vid mina ögon :) + lösögonfransar för att göra mina ögon större :) vill ha kontakt linser som gör ögonen ännu större >.<

1 comment:

  1. Ska du ti Finland snart? supervacker klänning!

    ReplyDelete