Monday, May 7, 2012

PRAO -.-

Ska praktisera hela denna vecka från 10-16 i sf-bokhandel! -.- kommer bära lådor all the time -.- förra veckan praktiserade jag i förskolan stallet med barn från 3-5 år :) jag tror det åt ialla fall ^.^ för er som undrar mera noggrant var det hästskon :)
Det gick riktigt bra, var där bara två dagar(orsak kommer). Dagis fröknarna var väldigt snälla och vågade ganska snabbt lita på mig. Det ända negativa är att barn i så ung ålder bär ju på massor med sjukdomar.... Resten tror jag ni kan lista ut... Jag har ont i halsen och huvudet.

Denna vecka är det som sagt sf-bokhandeln! Älskar den butiken! Det finns inte så många sådana butiker i Stockholm, som säljer manga böcker, war hammer och asiatiska filmer/serier och andra asiatiska saker.

Om ni vill träffa mig kan det vara lite knepigt eftersom jag kommer antagligen vara mest i lagret ;)

Orsaken till varför jag inte hade praktik på fredagen var att jag dyslexi kollades... Tydligen har jag lite om verkligen ska gå och gräva men ska dit igen om ca 3 veckor :)

No comments:

Post a Comment