Friday, September 2, 2011

Sjuk + skolan

HEJJJ :D

är sjuk -.- men det är mest snuva, ont i huvudet och halsen 
men i dag hade vi en skol utflyckt med sexorna (-.-)
och det var sjukt störande 

i en lek fick man en lapp där tex. det stod hand på hår
då skulle man sätta handen på någons hår med lappen i mellan
och sedan skulle man göra en lång ''orm''

och ofc fick jag en kille från 6:an efter mig som fick lappen ''PANNA MOT PANNA''!!!!
seriöst! men det var lite konstigt 3 år yngre kille så nära mig
tror faktiskt han är den kille som varit närmast mitt ansikte ( räknas inte släkten dit)


men skolan som jag nu går i är bra.
alla är snälla och trevliga 
och har skaffat många nya vänner :D

men kommer någon dag fara till finland <3<3

1 comment:

  1. Roligt att det går bra där borta!! Berätta gärna ännu mer om hur det går, jag är såå nyfiken XD :))) Och tack för kommentaren förrästen!! :)

    ReplyDelete