Sunday, June 19, 2011

1 MÅNAD!

Inte ens det 
tills jag åker iväg med
båten till sverige och
börjar mitt nya liv där :D

kan säja lite om var det är och när jag flyttar

jag flyttar den 18 juli med hundarnar
min mamma och min storasyster
mina bröder blir i finland ( ena jobbar andra i armén)
Min pappa är redan då där i huset

Vi kommer bo lite utanför stockholm
och skolan jag kommer börja i är
Södra äng by skola :D
kan ni gissa var vi kommer bo? ;)
jo i södra äng by

det var att det var lång kö för att börja i den 
skolan men eftersom vi flyttar till 
samma kommun som
skolan är i 
hoppade jag förbi kön och kom redan in :D

kommer någon av att börja i södra äng by skolan eller
går ni redan där?
om ni inte vill komentera det 
liksom att alla kan få reda på det
kan ni mejla mig:
mokja92@hotmail.com

No comments:

Post a Comment