Wednesday, January 19, 2011

H&M Haul :D

Ja jag sitter här hemma sjuk
hade bara jätte ont i magen på morgonen
så for inte till skolan ville inte spy i skolan om jag skulle spy
men far nog till skolan i morgon.

men nu kommer en ''haul''(vet inte vad det är på svenska x))

jag valde 5 av mina H&M nagellack det finns både bra och dåliga saker 
De kostar 3.95€ därifrån jag köper dem

U Must haw this
det här är en ljus blå färg. jag älskar den :D
man behöver inte sätter vitt nagellack under för att det skall synnas
 Deeply in red whit U
en rosa röd färg
klarar sig utan vitt under
Why Not?
ett vitt behöver flera lager för att man skall se den
Check me out
en orange/ping färg
passar för vilken dag som helst
Spending cash with carl
en blå med lite ''shimmer'' i sig
behöver mera en ett lager 
 
 
 
kanse inte så speciela färger men ville göra detta


No comments:

Post a Comment